Az autókról: 7db áll rendelkezésünkre a demo során, Muntang GT és Porsche Cayman S, illetve mindkettő tuningolt változata, ezt a 4 autót vihetjük magunkkal netre és játszahunk velük Sprint (2 pálya), vagy Speedtrap módban. A Speedtrap mód a klasszikus (és hőn szeretett :)) Traffipaxokat alkalmazza, azaz a pálya adott pontjain minnél nagyobb sebességgel kell áthajtanunk, hogy a végén az összeadott sebességekből a legjobbat hozzuk ki. A beérkezési sorrend NEM számít! Ezenkívül alkalminku nyílik a VW Golf V GTI, Lexus IS 300 és a Dodge Viper SRT10 megismerésére is, mind tuningolt változatban. Mindegyik autót külön játékmódban próbálhatjuk ki, melyek mind újak, az MW hozta nekünk.
Összevetve az autók megjelenítése még mindíg tökéletes, leszámítva a Mustang GT -n éktelenkedő ocsmánymód kis felbontású, egyébként szép, tüzes vinyl -t, de ez részletkérdés. Egy másik kérdés az irányíthatóság, játszhatóság. Az U2 -höz képest óriási differenciákat nem érzékelek, a Mustang nagy dög, nehéz, ahogy már megszokhattuk, a Cayman S viszont egész kellemes, valahol az RX-8, RX-7 körül mozog a kezelése, de valószínűnek tartom, hogy azért lehet majd találni sokkal jobbat is nála. A Golf V GTI vezetése kellemesebb mint az eddigi Golf -oké, nem annyira lomha, kicsit összefogottabb a kasztni. A viper is kicsit tesztes, kicsit csúszkálós, nem ad túl sok élményt. Az IS300 sem hoz semmi újítást, majd a többi, új verda hoz érdekességet a játékba, ha hoz... :):)
Mindent összevetve nem estünk hasra, a video -kból számíthattunk rá körülbelül mit kapunk. Sem többet, sem kevesebbet. Pozitívum az R&U pálya, kívánjuk, hogy ölyan legyen a többi, bár több mint valószínű, hogy csak egy ritka madár a pálya. A grafikával nincs gond, az aszfalt RONDA, mint az U2 -ben. Gyönyörű fények, tűz a nap, netgame közben néhányszor elvétettem a kanyart és az utat, olyan mértékben engedte meg a gép magának a nappal való elvakítást velem szemben. :):) Érdekes, ezt offline nem tapasztaltam. |